ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ ДЛЯ УЧАСТІ В ЄВІ/ЄВВ

Приймальна комісія Львівського національного університету імені Івана Франка здійснює реєстрацію осіб, які у 2025 році бажають взяти участь у єдиному вступному іспиті (ЄВІ) та/або єдиному вступному випробуванні (ЄВВ) за умови особистої присутності вступника/вступниці та/або дистанційно

з 02 травня по 23 травня 2025 року

 

АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ УСПІШНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:

УВАГА!!! У випадку дистанційної реєстрації заява повинна бути з накладеним кваліфікованим електронним підписом заявника.

  • документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
  • документа, що підтверджує інформацію про  реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома магістра у відповідному році (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці.

Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні аспіранти мають указати населений пункт в Україні, у якому бажають взяти участь у ЄВВ та/або ЄВІ, назву іноземної мови, із якої хочуть скласти іспит в межах ЄВІ.

Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації учаснику / учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.

Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані ー він / вона має надати документ(-и), що підтверджує(-ють) зміну персональних даних.

 

2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії  або фотокопії реєстраційних документів

У  темі електронного листа учасник ОБОВ’ЯЗКОВО повинен зазначити прізвище, ім’я, по батькові.

УВАГА!!! Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних,
зазначених  в заяві-анкеті.

Адреси пунктів реєстрації вступників у Львівському національному
університеті імені Івана Франка

ФакультетАдреса електронної пошти для реєстраціїАдреса видачі екзаменаційних листків
Відділ аспірантуриevi.aspirantura@lnu.edu.uaвул. Університетська,1 (ауд.210)
Біологічнийevi.biolog@lnu.edu.uaвул. Грушевського, 4 (ауд.321)
Географічнийevi.geograf@lnu.edu.uaвул. Дорошенка, 41 (ауд.35)
Геологічнийevi.geolog@lnu.edu.uaвул. Грушевського, 4 (ауд.242)
Економічний evi.econom@lnu.edu.ua пр. Свободи, 18 (ауд. 206)
Електроніки та комп'ютерних технологійevi.electron@lnu.edu.uaвул. Драгоманова, 50 (ауд.209)
Журналістикиevi.zhurnal@lnu.edu.uaвул. генерала Чупринки, 49 (ауд.201)
Іноземних мовevi.inomov@lnu.edu.uaвул. Університетська,1 (ауд.415)
Історичнийevi.istoryk@lnu.edu.ua вул. Університетська,1 (ауд.321 )
Культури і мистецтвevi.kultura@lnu.edu.uaвул. Валова, 18 (ауд.16)
Механіко-математичнийevi.mehmat@lnu.edu.uaвул. Університетська,1 (ауд.268)
Міжнародних відносинevi.mizhnar@lnu.edu.uaвул. Січових стрільців, 19 (ауд.101)
Педагогічної освітиevi.pedosv@lnu.edu.uaвул.Туган-Барановського, 7 (ауд.210)
Прикладної математики та інформатикиevi.prykladna@lnu.edu.uaвул. Університетська, 1 (ауд.274)
Управління фінансами та бізнесуevi.ufb@lnu.edu.uaвул. Коперника, 3 (ауд.203)
Фізичнийevi.fizyka@lnu.edu.uaвул. Драгоманова, 19 (ауд. 204)
Філософськийevi.filosof@lnu.edu.uaвул. Університетська,1 (ауд.302)
Філологічнийevi.filolog@lnu.edu.uaвул. Університетська,1 (ауд.232)
Хімічнийevi.himik@lnu.edu.uaвул. Кирила і Мефодія, 6 (ауд.214)
Юридичнийevi.yurist@lnu.edu.uaвул. Січових стрільців,14 (ауд.215, 218)

 

3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.

Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань  учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.

Звертаємо увагу!!! Вступникам, які в 2025 році під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на навчання для здобуття ступеня доктора філософії / доктора мистецтва та під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти двічі зареєструвалися для участі в ЄВІ (в основній та/або додатковій сесіях), Український центр скасовує одну з реєстрацій для участі в ЄВІ.

Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури / аспірантури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

КАЛЕНДАР ПРОВЕДЕННЯ ЄВІ/ЄВВ

Відповідно до Календарного плану організації та проведення у 2025 році вступних випробувань до магістратури, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.02.2025 №201, вступні випробування проходитимуть у дві сесії:

основна: 07 липня– 28 липня;

додаткова: 18 серпня —  28 серпня. 

До 12 червня 2025 року учасники, зареєстровані на основну сесію вступних випробувань, отримають на своїх інформаційних сторінках запрошення-перепустки, де буде зазначено дату, час і місце проведення тестування.

До 14 серпня – учасники додаткової сесії.

Оголошення результатів основної сесії вступних випробувань відбудеться до 08 серпня, а додаткової – до 03 вересня 2025 року.

 

У пункті тестування учасник зобов’язаний пред’явити:

  • екзаменаційний листок (оформляється при реєстрації в Приймальній комісії);
  • документ, що посвідчує особу (серія (за наявності) та номер якого вказані в екзаменаційному листку);
  • запрошення-перепустку (роздруковується вступником особисто з власного Кабінету учасника вступних випробувань).