ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ ДЛЯ УЧАСТІ В ЄВІ/ЄВВ
Приймальна комісія Львівського національного університету імені Івана Франка здійснює реєстрацію осіб, які у 2025 році бажають взяти участь у єдиному вступному іспиті (ЄВІ) та/або єдиному вступному випробуванні (ЄВВ) за умови особистої присутності вступника/вступниці та/або дистанційно
з 02 травня по 23 травня 2025 року
АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ УСПІШНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка (шаблон заяви-анкети з можливістю заповнення);
УВАГА!!! У випадку дистанційної реєстрації заява повинна бути з накладеним кваліфікованим електронним підписом заявника.
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти магістра (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома магістра у відповідному році (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці.
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні аспіранти мають указати населений пункт в Україні, у якому бажають взяти участь у ЄВВ та/або ЄВІ, назву іноземної мови, із якої хочуть скласти іспит в межах ЄВІ.
Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.
Для перереєстрації учаснику / учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.
Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані ー він / вона має надати документ(-и), що підтверджує(-ють) зміну персональних даних.
2. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів
У темі електронного листа учасник ОБОВ’ЯЗКОВО повинен зазначити прізвище, ім’я, по батькові.
УВАГА!!! Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних,
зазначених в заяві-анкеті.
Адреси пунктів реєстрації вступників у Львівському національному
університеті імені Івана Франка
Факультет | Адреса електронної пошти для реєстрації | Адреса видачі екзаменаційних листків | |
---|---|---|---|
Відділ аспірантури | evi.aspirantura@lnu.edu.ua | вул. Університетська,1 (ауд.210) | |
Біологічний | evi.biolog@lnu.edu.ua | вул. Грушевського, 4 (ауд.321) | |
Географічний | evi.geograf@lnu.edu.ua | вул. Дорошенка, 41 (ауд.35) | |
Геологічний | evi.geolog@lnu.edu.ua | вул. Грушевського, 4 (ауд.242) | |
Економічний | evi.econom@lnu.edu.ua | пр. Свободи, 18 (ауд. 206) | |
Електроніки та комп'ютерних технологій | evi.electron@lnu.edu.ua | вул. Драгоманова, 50 (ауд.209) | |
Журналістики | evi.zhurnal@lnu.edu.ua | вул. генерала Чупринки, 49 (ауд.201) | |
Іноземних мов | evi.inomov@lnu.edu.ua | вул. Університетська,1 (ауд.415) | |
Історичний | evi.istoryk@lnu.edu.ua | вул. Університетська,1 (ауд.321 ) | |
Культури і мистецтв | evi.kultura@lnu.edu.ua | вул. Валова, 18 (ауд.16) | |
Механіко-математичний | evi.mehmat@lnu.edu.ua | вул. Університетська,1 (ауд.268) | |
Міжнародних відносин | evi.mizhnar@lnu.edu.ua | вул. Січових стрільців, 19 (ауд.101) | |
Педагогічної освіти | evi.pedosv@lnu.edu.ua | вул.Туган-Барановського, 7 (ауд.210) | |
Прикладної математики та інформатики | evi.prykladna@lnu.edu.ua | вул. Університетська, 1 (ауд.274) | |
Управління фінансами та бізнесу | evi.ufb@lnu.edu.ua | вул. Коперника, 3 (ауд.203) | |
Фізичний | evi.fizyka@lnu.edu.ua | вул. Драгоманова, 19 (ауд. 204) | |
Філософський | evi.filosof@lnu.edu.ua | вул. Університетська,1 (ауд.302) | |
Філологічний | evi.filolog@lnu.edu.ua | вул. Університетська,1 (ауд.232) | |
Хімічний | evi.himik@lnu.edu.ua | вул. Кирила і Мефодія, 6 (ауд.214) | |
Юридичний | evi.yurist@lnu.edu.ua | вул. Січових стрільців,14 (ауд.215, 218) |
3. Отримати скановану копію екзаменаційного листка
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань ー учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.
Звертаємо увагу!!! Вступникам, які в 2025 році під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на навчання для здобуття ступеня доктора філософії / доктора мистецтва та під час реєстрації для участі у вступних випробуваннях для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти двічі зареєструвалися для участі в ЄВІ (в основній та/або додатковій сесіях), Український центр скасовує одну з реєстрацій для участі в ЄВІ.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури / аспірантури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
КАЛЕНДАР ПРОВЕДЕННЯ ЄВІ/ЄВВ
Відповідно до Календарного плану організації та проведення у 2025 році вступних випробувань до магістратури, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.02.2025 №201, вступні випробування проходитимуть у дві сесії:
основна: 07 липня– 28 липня;
додаткова: 18 серпня — 28 серпня.
До 12 червня 2025 року учасники, зареєстровані на основну сесію вступних випробувань, отримають на своїх інформаційних сторінках запрошення-перепустки, де буде зазначено дату, час і місце проведення тестування.
До 14 серпня – учасники додаткової сесії.
Оголошення результатів основної сесії вступних випробувань відбудеться до 08 серпня, а додаткової – до 03 вересня 2025 року.
У пункті тестування учасник зобов’язаний пред’явити:
- екзаменаційний листок (оформляється при реєстрації в Приймальній комісії);
- документ, що посвідчує особу (серія (за наявності) та номер якого вказані в екзаменаційному листку);
- запрошення-перепустку (роздруковується вступником особисто з власного Кабінету учасника вступних випробувань).